Here we go! (And here I am) - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marli Fonken - WaarBenJij.nu Here we go! (And here I am) - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marli Fonken - WaarBenJij.nu

Here we go! (And here I am)

Door: Marli

Blijf op de hoogte en volg Marli

09 Juli 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Het heeft even geduurd, maar ik ben veilig en wel geland in the U.S.A.!

Gister om half 11 ben ik samen met een groepje mijn grote avontuur begonnen, via Dublin vlogen we naar Orlando, waar wij gisteravond half 7 (Amerikaanse tijd) aankwamen. Samen met Ilse verken ik nog even drie dagen Orlando, voordat wij ons maandag moeten melden bij Disney.

Vandaag heb ik dus al mijn ogen uitgekeken en natuurlijk al een hele hoop foto's gemaakt. :) Deze probeer ik zo snel mogelijk te uploaden. Ik kan helaas wel maar weinig foto's uploaden via deze weg, dus ik ga nog een manier zoeken om dat makkelijker te maken.

De aankomende maanden kan je mij hier volgen over mijn leven, stage, dromen, doelen en avontuur in Amerika!

P.s. Ik gebruik nu nog even tijdelijk mijn NL nummer voor Whatsapp. Waarschijnlijk ga ik volgende week ook over op mijn Amerikaanse nummer op Whatsapp, dus laat mij even weten (via bijvoorbeeld Facebook) als je deze wilt hebben!

  • 09 Juli 2016 - 07:52

    Papua, Mama En Kaj:

    Lieve Marli,

    Geniet van deze bijzondere, unieke, megavette uitdaging!!!
    We vinden het ontzettend tof dat je dit doet, zijn trots op je.

    Geniet ervan!!!

  • 09 Juli 2016 - 09:37

    Frans En Ellen:

    Hoi Marli,

    Geniet van je avontuur!

  • 09 Juli 2016 - 09:50

    Maxime :

    Heel veel succes Marlo!
    Ben trots op je!!
    En ben erg benieuwd naar al je verhalen!

  • 13 Juli 2016 - 20:40

    Anita Vd Dungen:

    Lieve marli
    Wat een ontzettend gaaf avontuur ga jij beleven
    Wat een pracht kans
    Geniet ervan
    Groetjes William en Anita vd dungen

  • 13 Juli 2016 - 23:45

    Marli Fonken:

    Dank jullie wel voor de reacties! Vind ik leuk om te lezen! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Marli

Volg mijn avontuur in Orlando, Florida!

Actief sinds 09 Juli 2016
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 8315

Voorgaande reizen:

07 Juli 2016 - 10 Januari 2017

Stage @ Disney World Orlando

Landen bezocht: