Work, work, work - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marli Fonken - WaarBenJij.nu Work, work, work - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marli Fonken - WaarBenJij.nu

Work, work, work

Door: Marli

Blijf op de hoogte en volg Marli

22 Juli 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Het heeft even geduurd, maar hier ben ik weer hoor! Inmiddels ben ik begonnen met werken en heb ik natuurlijk ook al wat genoten van de verschillende parken van Disney! :)

EPCOT
In mijn vorige verslag vertelde ik over Epcot, het park waar ik nu werk. Ik werk in The Land Paviljoen, zoals de naam ook al zegt dat gaat over 'het land', de wereld, de aarde. Afgelopen dinsdag had ik mijn eerste werkdag.

Ik vond het in begin best wel een teleurstelling dat ik in dit paviljoen ben geplaatst, omdat de attracties waar ik werk nou niet echt heel spannend zijn. Maar ik begin het langzaam aan heel erg leuk te vinden. Collega's zijn heel aardig, veel rotatie en verder er zelf natuurlijk wat van maken. De dagen beginnen vroeg, zo rond 06:15 of 06:45 uur. (Dan moet ik dus al beginnen met werken ...) Ik ben nog bezig met mijn training ('Earning my ears'), maar deze rond ik volgende week af en dan ben ik officieel geen 'trainee' meer.

Verder mag/kan ik er niet zo heel veel over vertellen, aangezien er veel regels aan verbonden zijn met wat je mag delen met de buitenwereld en wat niet.

Op dit moment moet ik nog even wennen aan het werken, aangezien ik bijna de hele dag van huis ben. A.s. zondag ben ik vrij en dan ga ik lekker relaxen en kan ik hopelijk ook nog het park bezoeken welke ik nog niet heb bezocht (Animal Kingdom)

See u next week! :) :) :)

NIEUWE FOTO'S -> http://myalbum.com/album/RgX9WAZtuUIF
(Meer volgen als het internet weer wat sneller is :) )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Marli

Volg mijn avontuur in Orlando, Florida!

Actief sinds 09 Juli 2016
Verslag gelezen: 1003
Totaal aantal bezoekers 8312

Voorgaande reizen:

07 Juli 2016 - 10 Januari 2017

Stage @ Disney World Orlando

Landen bezocht: