Holland? - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marli Fonken - WaarBenJij.nu Holland? - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marli Fonken - WaarBenJij.nu

Holland?

Blijf op de hoogte en volg Marli

28 Juli 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Ja, hier ben ik weer hoor! Bij gekomen van mijn eerste week werken en alle indrukken een beetje op mij in laten werken. De dagen gaan echt ontzettend snel. Ik ben namelijk al weer drie weken in Amerika!

LAND
Zoals ik in mijn vorige blog aangaf, werk ik in The Land Paviljoen. De attracties zijn nog steeds niet heel spannend, maar iedere dag ontmoet ik weer nieuwe mensen die echt heel aardig zijn. Afgelopen maandag heb ik mijn training afgesloten en ben ik geen 'trainee' meer. Ook heb ik mijn nieuwe naamplaatje gekregen, waarop de taal 'Nederlands' in het Nederlands staat. De reden waarom ik die heb ik aangevraagd:
- Dutch? Je spreekt 'Deutsch'? ; Nee ik spreek 'Dutch'. ; Oh daar heb ik echt nog nooit van gehoord.

Verder merk ik hier echt hoe weinig mensen eigenlijk van Nederland weten. (En als ze al iets weten dan gaat het voornamelijk over Amsterdam) Ik kreeg bijvoorbeeld de volgende vraag:
- The Netherlands? Ligt dat ergens bij Holland? ; Nee, Holland is The Netherlands ; Oh haha, grappig, wist ik niet.
Ook als ik dan meer over Nederland vertel en dan vertel dat wij nog een Koning en Koningin hebben, valt hun mond open. Terwijl het voor mij heel normaal is ...

Vanaf volgende week ga ik ook bij de vuurwerkshow van Epcot werken. (A.k.a. mensen in bedwang houden) Iedere avond wordt er in ieder park een vuurwerkshow gehouden. De vuurwerkshow van Epcot heet IllumiNations: Reflections of Earth, dus ik ben heel benieuwd daarna!

DISNEY SPRINGS
Afgelopen zaterdag ben ik ook in Disney Springs geweest. Dit is een entertainment gebied van Disney met winkels, restaurantjes etc. Bij Disney Springs zit een heel grote Coca-Cola winkel, waar je verschillende smaken cola van over de hele wereld kan proeven. Dat hebben we dus gedaan ... En ik kan je vertellen, sommige waren echt HEEL smerig. Ook zit er de grootste Disney winkel ter wereld. Je kan daar alleen maar spullen van Disney kopen. Ik verbaas me steeds weer hoeveel verschillende dingen je kan kopen van Disney. (En ja echt bijna alles is leuk)


Tot volgende week! :)

  • 28 Juli 2016 - 22:04

    Noukje:

    Leuk om weer iets van je te lezen Fonken! Je maakt genoeg mee :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Marli

Volg mijn avontuur in Orlando, Florida!

Actief sinds 09 Juli 2016
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 8313

Voorgaande reizen:

07 Juli 2016 - 10 Januari 2017

Stage @ Disney World Orlando

Landen bezocht: