Chatham Square! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marli Fonken - WaarBenJij.nu Chatham Square! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marli Fonken - WaarBenJij.nu

Chatham Square!

Door: Marli

Blijf op de hoogte en volg Marli

13 Juli 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Ondertussen ben ik alweer bijna een week in het mooie Amerika en is er al weer een hele hoop gebeurd! Ik ben naar Universal geweest en ben ingetrokken in mijn appartement!

Afgelopen zaterdag heb ik samen met Ilse Universal Studios bezocht en meteen maar een jaarabonnement gekocht. Universal bestaat uit twee parken. Aan de ene kant Universal's Island of Adventure en aan de andere kant Universal Hollywood Studios. Ondanks de hitte was het best uit te houden, stonden er geen lange wachtrijen en zijn we al in een boel attracties geweest. Het vetste vond ik het Harry Potter gedeelte. Dat gedeelte is in alle twee de parken en je gaat met de Hogwards (Zweinstein) Express van de ene naar het andere park. Geweldig toch? Wie verzint nou zoiets haha! Al met al super genoten die dag en kan niet wachten om weer te gaan!

CHATHAM
Voor 'castmemebers' van Disney zijn er vier verschillende appartement complexen. Ik woon in het complex dat 'Chatham Square' heet. Samen met zeven (!) andere meisjes bewoon ik een vier slaapkamer appartement. Ik moest wel even slikken toen ik hoorde dat ik in totaal met acht meiden in een appartement zou gaan wonen, maar het bevalt mij tot nu toe heel goed. Van deze meiden komen er vier uit Spanje, een meisje uit Mexico (Zij studeert in Frankrijk en is ook mij kamergenootje) en twee meisjes uit Zuid-Korea. Tot nu toe gaat het allemaal heel erg goed en we hebben net te horen gekregen dat we morgen al nieuw tapijt krijgen haha!

EPCOT
Gister heb ik een soort welkom sessie gehad van Disney en een welkom sessie van CMU. CMU is de Amerikaanse Universiteit waar ik o.a. mijn visum van heb en waarvoor ik opdrachten moet maken om mijn stage goed uit te ronden. Dit was vooral veel informatie, regels, dingen om te regelen etc. Vandaag heb ik de laatste formulieren ingevuld en te horen gekregen in welk park ik ga werken!

Ik ga werken in EPCOT, welke attractie is nog niet bekend (Stiekem hoop ik op de net geopende Frozen attractie, maar dat zal wel niet het geval zijn haha) Via deze link: https://disneyworld.disney.go.com/destinations/epcot/ kan je meer zien over het park! :) (Even kopiëren en plakken enzo)

Morgen heb ik Disney Traditions en krijg ik hopelijk te horen bij welke attractie ik ga werken. Dus nog heel erg spannend en in mijn volgende reisverslag zal ik vertellen over mijn eerste dagen!

P.s. Ik heb een manier gevonden om foto's te delen, via deze link: http://myalbum.com/album/RgX9WAZtuUIF zal ik regelmatig nieuwe foto's updaten!

P.s.s. Als je mijn adres en nieuwe telefoonnummer wilt weten, let me know!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Marli

Volg mijn avontuur in Orlando, Florida!

Actief sinds 09 Juli 2016
Verslag gelezen: 659
Totaal aantal bezoekers 8329

Voorgaande reizen:

07 Juli 2016 - 10 Januari 2017

Stage @ Disney World Orlando

Landen bezocht: